2008-04-04

Fredagsrock med Yngwie Malmsteen



Han rockar an den gamle gitarr virtuosen

9 comments:

Anonymous said...

Han suger, men han kan onekligen spela gitarr.

Hans said...

Inte for manga latar pa en gang men ganska coolt i lagom dos.

Anonymous said...

Han kan verkligen posera den mannen. Man får dock akta sig så man inte gör som flygvärdinnan- "unleash the fucking fury"...

Hans said...

Tjenare Petter

Jag antar att det ar Petter Karlsson om sa ar fallet sa var det lange sedan. Ja, har ocksa last Sveriges 100 roligaste ögonblick om Yngwiees klicheer pa planet. Mycket skojigt :-)

Anonymous said...

Eftersom jag sitter i kontorslandskap har jag inte lyssnat på videon än. Måste fixa hörlurar. Men jag lyckades aldrig ens som tonåring uppskatta hans fantastiska gitarrövningar.

Anonymous said...

Hej Hans! Ja, det är Petter och det är alltför längesedan. Yngwie har även lämnat tillbaka en varmkorv i korvståndet utanför Liseberg med orden "this hotdog isn´t hot enough". Med sig hade han sin dåvarande flickvän Amber med mycket kort kjol och högklackat.

Hans said...

Inte forvanad, jag minns gamal okej tidningar med bild reportage. Han var val ihop med nagna tjej som sjalv fick nagan hit undet 80-talet. Ja det var lange sedan, har du nagan blogg eller annan sida man kan ta del av / lanka till?

Anonymous said...

Erika tror jag det var. Hon skulle väl bli Sveriges svar på Lita Ford, men det blev inte så. Nej, jag har tyvärr varken blogg eller någon annan sida. Jag har inte följt med så bra i nätvärlden det senaste.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.